Szabad az Á

Átjáró Másországba

Nem játszik Orbán Uruguay ellen

2019. november 15. 09:37 - Szabad az Á

Láttam a mai stadionavató filmjét, melyben Orbán a Budai várból lerúgta a labdát a nép közé, ahogy a hazugsággyáros kommunikációsai kérték tőle. Vajon Rogán mennyit kapott ezért a világhírű sportszergyártól lopott otromba ötletért?

Magyarországon a foci nemzeti sport. Én is szurkoló vagyok. Bár régen kézilabdáztam, most focizni szoktam heti szinten. Imádom a meccs feszültségét. A küzdelmet. Mivel nem tanították, hogyan kell, ezért feladni sem tudok, sem meccset, sem ügyeket.

Azért kezdtem politizálni, mert hiszek abban, hogy Magyarországon nem lehet megalázni másokat.

Tisztelnünk és becsülnünk kell egymást, ahogy a sportpályákon az ellenfelek.

Akik mindent megtesznek a győzelemért, kőkeményen, minden áron. De nem aljasul. Nem megalázva. Nem pökhendién. Nem lenézően.

Ma is, mint mindig, szurkolni fogok a magyar válogatottnak. Ők a mi válogatottunk. Ugyanúgy szurkolok a hazámnak is, hogy minél hamarabb hagyja hátra azt az időszakot, mikor egy miniszterelnök elkölthet egy stadionavató reklámjára több tízmillió forintot, egy propaganda-videó kedvéért.

Olyan országot szeretnék, ahol nem az aktuális miniszterelnökről, bankvezérről, miniszteri biztosról szól egy magyar futballmérkőzés.

Hajrá Magyarország! Hajrá Magyarok!

Székely Sándor 
független országgyűlési képviselő 
A Magyar Szolidaritás Mozgalom elnöke

szekellysabndorfoci.png

(Most éppen el van repedve a bordám, a heti focit kihagytam, a kép régebben a Városligetben készült.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabad-az-a.blog.hu/api/trackback/id/tr915307152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása