Szabad az Á

Átjáró Másországba

Szégyelljétek magatokat!

2021. november 03. 08:58 - Szabad az Á

A liberális-jobboldali pártok miniszterelnök-jelöltje, cigányok listázásán és gyermekek verésén kívül leginkább azzal kampányolt, hogy véget vet korrupciónak! Aztán az előválasztás megnyerésének másnapján előjött a farbával, hogy neki bizony kell egy saját frakció. Jó. Hát persze értem én.

Kell a pénz. Meg a saját szemétdomb. Meg, a megszólalási lehetősége, ha esetleg mégse lenne miniszterelnök.

Egy ötfős frakció nagyjából fél milliárdba kerül az ország dolgozóinak. Egy tízfős frakció másfél milliárdba. Évente.

Szóval kell a frakció. Értjük. Értem.

Azt is értem, hogy a benyújtott javaslatom után fideszbérenc álellenzéki lettem, pedig csak világosan megfogalmaztam:,hogy csak az a párt alapíthasson frakciót, aki önállóan indul a választáson. Akik pedig közös listán indulnak, azok csak közös frakcióban politizálhassanak.

Márki-Zay Péter a keresztény szerénység nevében kíván a nem létező pártjának és nem létező politikusainak leakasztani pár millárdot, és persze elhatárolódik tőlem és a pártomtól, az ISZOMtól. Ezt is értem.

Tök jogos, a bűnözők haragudnak arra, akik meg akarják akadályozni a jogtalan pénzszerzést, a lopást. Nem szép dolog ez.

Az, hogy Fidesz sajtója kussol az ügyről szintén értem, mivel ők is benne vannak a buliban, tökig. Minek erről beszélni, majd szépen elgáncsoljuk a bizottságban, aztán jónapot kívánok, nincsen semmi látnivaló.

De, hogy a magát függetlennek mondott sajtó úgy interpretálja az egészet, hogy csak a hat- (hét?) párti véleményeket közli, az nagyon durva.

Az is elképesztő, hogy tévéműsorok hosszasan foglalkoznak a témával, folyamatosan szarozva engem és párttársaimat, miközben minket meg sem kérdeznek a javaslatról.

Vajon ennek mi az oka?

Akar a hat (7) párt a korrupció ellen tenni vagy sem? Vagy csak a Fidesz korrupciója a rossz? Csak nem az állásukat és a pénzüket féltik? Túl sokan akarnak ezekből a frakciópénzekből kapni?

És az emberekkel mi lesz? Az igazsággal mi lesz? Egyszerűen nevetségessé teszi magát az ellenzék és az őket támogató média.

Belehazudtok az emberek szemébe. Szégyelljétek magatokat.

 

Székely Sándor
országgyűlési képviselő

 

snayiblog.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabad-az-a.blog.hu/api/trackback/id/tr2416744416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása